افغانستان سرزمین کبود

افغانستان،خبر،عکس،کتاب،موزیک

افغانستان سرزمین کبود

افغانستان،خبر،عکس،کتاب،موزیک


هر جای دنیا میخواهی باش.....
من احساسم را با همین دست نوشته ها
به قلبت میرسانم.....
اما .......
چه کنم با روزی که قلبت صدای فریادم را در میان نوشته هایم نشنود

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۲۰ بهمن ۹۸، ۱۲:۱۴ - دچارِ فیش‌نگار
    اوف 👀
پیوندهای روزانه

حریم چادر

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ

 

 

باد تکنولوژی چادری ها را با چادرهایشان برد


دلت که بال نداشته باشد
عاشق پرواز که نباشی
زمینی میمانی..... 
و از فرشته بودن تنها یک نقاب بر چهره ات میماند

 

 

اگر
چادر لباس جهاد است
چرا چادری ها اسیر خودنمایی و دلبری شده اند 
اگر
چادر تمرینی برا عفیفه بودن است
چرا باد تکنولوژی چادری ها را خمیده کرده است؟
دین داشتن به چادر نیست
دین که نداشته باشی اسیر دنیا میشوی به خودنمایی و دلبری های دنیوی بسنده میکنی و از معبودت و عاشقانه هایش دور میمانی
تکنولوژی اگر چادری ها را با چادرهایشان نمیبرد
عکس گرفتن بر سر مزار یک شهید گمنام برای خودنمایی 
عکس گذاشتن و نظر پرسیدن از دیگران درباره پوشش و ارایش
و
لایو گذاشتن با ارایش و خنده و مسخره بازی در حرم با یک مرد نامحرم و یا با بینندهایی نامحرم مناسب یک خانم عفیفه و با حجاب نیست 
چادر حرمت دارد بانو......

 

 

چادر،جانماز و سجاده ،عمامه،عبا،تسبیح،قران و.... برای فخر فروشی و خودنمایی نیست همانگونه که نشانه ایمان و نزدیکی به خدا نیست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۲)

۲۰ آبان ۹۸ ، ۰۶:۳۳ اشکان ارشادی

سلام 

من دنبالت کردم ولی نه بخاطر فالوور ، بررسی هم نکردم که متقابل بوده یا نه ؟ 

چند روز دیگه ، شاید هفته‌ای دیگه یک آهنگ افغانی که در مورد وطن میخوانه میگذارم ، دوست دارم نظر بدی هرچند اجبار و اصراری نیست. 

الان چالش رفع ابهام رو گذاشتم ، نظر بگیره ، برای بعداز چند پیشنویس ، اون آهنگ رو میگذارم حتما خوشت میاد. منتظر باش. ممنون 

پاسخ:
تشکر از لطفتتون حتما سر میزنم

۲۵ آبان ۹۸ ، ۰۲:۲۱ اشکان ارشادی

سلام خواهر افغان 

خیلی خوشحالم که دنبال کننده افغان هم دارم. 

پستی رو که گفتم میگذارم ولی کمی دیرتر ، آخه دارم با نرم‌افزار ها تمام تلاشم می‌کنم تا خوب دربیاید. 

 

کمی دیر شده ولی عیدتان مبارک ، میلاد با سعادت بر عموم مسلمین مبارک. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی