افغانستان سرزمین کبود

افغانستان،خبر،عکس،کتاب،موزیک

افغانستان سرزمین کبود

افغانستان،خبر،عکس،کتاب،موزیک


هر جای دنیا میخواهی باش.....
من احساسم را با همین دست نوشته ها
به قلبت میرسانم.....
اما .......
چه کنم با روزی که قلبت صدای فریادم را در میان نوشته هایم نشنود

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۲۰ بهمن ۹۸، ۱۲:۱۴ - دچارِ فیش‌نگار
    اوف 👀
پیوندهای روزانه

خاکستر خاطرات

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ

شــــب ها که خیره که میشوم به آسمــان

از خودم می پرسم: 

"واقعا من و مشکلاتــم کجای این دنیای به این بزرگی را گرفته ایم؟" 

شاید نقشه ای پشت اینکار بوده

که شب ها بزرگی دنیا بیشتر به چشم بیاید، تا همه بتوانند درک کننــد که آن مانع بزرگ در زندگی تک تکمان، واقعا چقــدر کوچک و ناچیز است! شاید نقشه ای در کار بوده، که بتوان هر چند وقت یکبار از روی زمین پــرواز کرد به دنیایی که برای هیچــکس نیست!

 سند ندارد

قولنامه ندارد

اجاره و رهن ندارد

سرزمینی برای همه

سرزمینی که هیچکس درش بزرگ نیست

مشکلاتش هم همینطور!

 سرزمینی که در هر جایی که باشی

درست بالای سرت است

صدایت میکند

شب ها ولی نوای دعوتش بلــندتر به گــوش میرسد

شب ها مــــیشود پــرواز کرد...

 

نظرات  (۳)

۲۵ دی ۹۸ ، ۱۸:۴۰ اشکان ارشادی

سلام 

از این تفکرات ما هم داشتیم ، کلا شبیه همدیگر هستیم. 

خوشحالم که هنوز پست میگذاری. 

من فعلا یک دوست افغانستانی دارم. 

موفق باشی. 

برایت آرزوی سلامتی دارم.

پاسخ:
ممنون از لطفتتون
ان شالله دوستان افغانستانی تون بیشتر بشن  
موفق و موید باشید
۲۵ دی ۹۸ ، ۱۸:۴۲ دچارِ فیش‌نگار

شبها بزرگی آسمان بیشتر به چشم می آید.

پاسخ:
بله.....مخصوصا اگه توی شهرهای کویری باشی
۲۸ دی ۹۸ ، ۱۸:۱۴ ادم برفی

خوش اخلاق باش.عکس منم روبروی کره زمین بردار😒

پاسخ:
 😳😱هان؟!!!!!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی